Thursday, October 4, 2012

testimonial pelanggan!! ostematrix!

pelanggan saya baru sahaja mengambil ostematrix beberapa hari lepas. beliau mengandung 5 bulan. suka sangat dengar kesan yang positif terhadapnya :) moga dimudahkan perjalanan mengandung yer!

kalsium sangat penting bagi wanita! terutama sekali di kala mengandung dan menyusukan anak.

KENAPA??

kandungan kalsium yang mencukupi di dalam diet anda, lebih-lebih lagi semasa tempoh kehamilan akan dapat memastikan bayi yang bakal dilahirkan mempunyai tulang dan gigi yang sihat tanpa menggugat kandungan kalsiaum yang sedia ada di dalam tubuh anda. Kalsium juga membantu untuk menghalang kekejangan otot yang dialami dalam tempoh kehamilan dan kontraksi yang berlaku disaat melahirkan.
Pengambilan Kalsium turut membantu dalam pelawasan dan juga penyusuan susu ibu. Jika perasan ada sesetengah ibu yang apabila melalui menstrual (period) susunya akan merundum…ini disebabkan kekurangan kalsium yang kritikal di saat badan mengeluarkan darah kotor yang perlu disingkirkan.Walau bagaimanapun, konsep asas penyusuan WAJIB diambil berat iaitu kerap kosongkan payudara untuk menghasilkan susu lebih banyak. Selain itu, pastikan juga pengambilan air masak mencukupi dengan pengambilan supplemen dan tidak lupa juga banyakkan berdoa, berzikir dan mendekatkan diri dengan Allah.

No comments:

Post a Comment