Tuesday, September 25, 2012

Berpantang dengan sihat & kuat!!

Macam iklan milo pula!!
Pantang anak ke 3 ini saya rasa bersyukur sangat sebab saya ambil set pantang shaklee. Saya mula berjinak dengan trial pack jua macam mommies yang lain sebab ada persepsi yang shaklee ni mahal.hiksss

Tapi lepas cuba terus jatih centa!!

Kenapa?
1. Badan rasa sihat walafiat.cergas walaupun adakalanya terpaksa berjaga malam.

2. Luka di toot pun cepat sembuh. Saya difahamkan zinc sangat membantu dalam penyembuhan luka dalaman.

3. Susu meriah u ols! Anak asyik tersedak je bila minum. Saya pula asyik kena pam sebab baby tak hisap sampai kering.pagi-pagi bangun rasa macam p*mela da...hahaha terasa seksi di situ ;p

4. Saya dapat rasakan saya boleh rasa sihat dan menyusu anak effortlessly berbanding 2 pantang sebelumnya. Terdetik juga dalam hati alangkah baiknya kalau dari anak pertama saya makan shaklee.

5. Tiada kesan negatif terhadap baby. 2 pantang sebelumnya saya cuba untuk makan jamu.namun anak saya cirit birit la..kembung la...sembelit la...akhirnya mak dia lesu sebab makan semua nya tak sesuai. Adeihhh merana badan!

Allah je yang tahu betapa bersyukurnya saya dapat berpantang dengan sihat dan kuat.sebab pada waktu inilah yang akan menentukan kesihatan seseorang wanita seterusnya.saya sudah berpengalaman di mana ketika pantang tiada supplemen atau ubat yang boleh membantu saya. Badan lemah longlai...kadang-kadang dah 100 hari pun badan masih lesu.

Itu yang saya suka sangat nak kongsikan dengan mommies yang lain.saya rasa kesan dan perbezaannya.alhamdulillah :)

Teruja? Nak tahu lebih lanjut?hubungi saya di talian 0172032600 atau whatsapp 0172032600

No comments:

Post a Comment